«®°•.¸.•°°•.¸¸.•°°•.¸.•°®» منتدي وليـــد و إيمـــــى «®°•.¸.•°°•.¸¸.•°°•.¸.•°®»
اهلا وسهلا فيك عزيزى الزائر اتمنى ان تكون بدوام العافية
عليك التسجيل لتسهيل عمليت البحث داخل عالم وليد وايمى
واهلا بالجميع

«®°•.¸.•°°•.¸¸.•°°•.¸.•°®» منتدي وليـــد و إيمـــــى «®°•.¸.•°°•.¸¸.•°°•.¸.•°®»

أجمل قصة حب في الحياة

الرئيسيةالبوابةالتسجيلدخولتحميل الصور

شاطر | 

اهــــــــــدا من سمو الاميره لزوجها الغالى

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
!! الهمامى !!

مُساهمةموضوع: اهــــــــــدا من سمو الاميره لزوجها الغالى    الخميس 2 يونيو 2011 - 4:07

58 58 58 58 58 58 58 58 58 58 58 58 58 58 58 58 58 58

عدل سابقا من قبل Admin في السبت 4 يونيو 2011 - 20:18 عدل 2 مرات (السبب : تم حذف الفيديو بناءاً علي رغبة اختنا اميرة)
amera

مُساهمةموضوع: رد: اهــــــــــدا من سمو الاميره لزوجها الغالى    الخميس 2 يونيو 2011 - 4:13

ههههههههههههههههههههههههههه انت واد مصيبه

مش انا الى مشكله طلعت انت ستين مشكله

وبردوا ربنا ما يحرمنى من زوقك

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة][ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

[center][ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

[/center]

!! الهمامى !!

مُساهمةموضوع: رد: اهــــــــــدا من سمو الاميره لزوجها الغالى    الخميس 2 يونيو 2011 - 4:16

وانا اول واحد لازم ارد كــــــــــــــــــــــــل سنه وهو طيب وريارب يخليكم لبعض يا احلى اميره فى الدنيــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا وربنا يخلهولك ياغاليه ابو تبارك
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
ليان

مُساهمةموضوع: رد: اهــــــــــدا من سمو الاميره لزوجها الغالى    الخميس 2 يونيو 2011 - 12:23

أميره الله يخليكم لبعض حبيبتي
بس همامي هاد الفيديو
مع إحترامي الشديد لشخصك الكريم
مناف للاخلاق العا مه
ونحن أخي بمنتدى ثقافي علمي مفروض يكون غير هيك
نحن بيشوفنا ناس كثير ونقلوا وبيوخذوا من الشي يالي نحن
بنقدمه ما لازم يكون هاد الفيديو موجود هون
وما بعرف الاداره شو وجهة نظرها بالفيديو والاخوه الاعضاء كمان
أرجو عدم الاهمال

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
البارون

مُساهمةموضوع: رد: اهــــــــــدا من سمو الاميره لزوجها الغالى    الخميس 2 يونيو 2011 - 17:55

مع احترامي الشديد لشخصك وللست اميره

الي ما توقعت منها ترد علي هيك موضوع

ويا سيد همامي هيك موضوع مو لازم يكون فى منتدانا

لانه مخل بالاخلاق وعيب هذا الكلام ولما الواحد يحب يهدي تكون الهديه ارقى من هيك

وانا بطالب مشرف القسم بشطبه فوراااا

!! الهمامى !!

مُساهمةموضوع: رد: اهــــــــــدا من سمو الاميره لزوجها الغالى    الخميس 2 يونيو 2011 - 17:56

ههههههههههههههههههههههههههه كل ده ياليان معلش هو عباره عن فديو مهدى لزوجها وانا فاهم فكرتك بس انا نزلت الفديو عباره عن اهداء من اميره لزوجها واميره اللى ليها الحق ترفضه او تقبله سورى

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] لوجــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــودك
!! الهمامى !!

مُساهمةموضوع: رد: اهــــــــــدا من سمو الاميره لزوجها الغالى    الخميس 2 يونيو 2011 - 18:06

مع احترامى ليك ياسيد بارون انت راجل داخل تشوف الموضوع مش عجبك تمام المفروض متردش عليه اوكى طيب انا معاك الموضوع اعتبره وحش
ملكيش الحق تقول الكلام ده كله علشان كلامك بتقول بطريق شييه تعيب ى اميره بالطريقه
يعنى لازم يكون كلامك وردك حتى لو بتنصحنى مش يكون بالاسلوب ده ايه معنى ارق من هيك وان اميره ماتوقعت انه يحصل منها هال الكلام يعنى انت محسسنى انه فديو مخـــــــــــــــل بالشرف وغير كده تعرف انا بعقب على ايه شوف ردك من رد ليان رد ليان احترمته وفقدرته لاكن علشان ردك انت مش همسحــــــــــــــــــه نورت الموضوع

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
البارون

مُساهمةموضوع: رد: اهــــــــــدا من سمو الاميره لزوجها الغالى    الخميس 2 يونيو 2011 - 18:15

مع احترامي الك

احنا شباب زي بعض على شان هيك حكيتلك الكلام هذا

والكلام الى حكيتلك اياه ما فيش بنت رايح تحكيه

وما بهمني تمسح الموضوع ولا لئ بهمني الكل يحترم مواضيعك ويرد عليك

زي ما تعودنا عليك

وانت مقتنع انه فيديو كويس مش مخل بالاداب

مع احترامي وودي

ابو منة

مُساهمةموضوع: رد: اهــــــــــدا من سمو الاميره لزوجها الغالى    الخميس 2 يونيو 2011 - 18:25

اخ بارون اخت ليان الموضوع مش مستاهل كل الكلام دة بينكم انت اكبر من ذاك
وكل واحد او وحدة حرة فى طريقة تعبيرة لحبها لزوجها او حبة لزوجتة

هى اميرةست على اخلاق وكلنا بنحترمها وبنحترمكم انتى والاخت ليان والاخ همامى بس ياريت يكون الحوار بينكم بدون تريقة

ونرجو اللى يعطى نصيحة يكون بطريقة حسنة كى يتقبلها الاخرون

احنا فى منتدى والناس بتشوفنا كلنا وبتشوف ردنا على بعض

ياريت يكونالحور بتكم احسن من كدة
!! الهمامى !!

مُساهمةموضوع: رد: اهــــــــــدا من سمو الاميره لزوجها الغالى    الخميس 2 يونيو 2011 - 18:30

يسلمو احلى يوسف على وجودك انا ولله عايز افهمهم كده من الصبح بس هما مدوش فرصه ويلا كل واحد باسلوبه وبطريقتيه ومتشكرين برده على وجودهم

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
!! الهمامى !!

مُساهمةموضوع: رد: اهــــــــــدا من سمو الاميره لزوجها الغالى    الخميس 2 يونيو 2011 - 18:34

يسلمو احلى يوسف على وجودك انا ولله عايز افهمهم كده من الصبح بس هما مدوش فرصه ويلا كل واحد باسلوبه وبطريقتيه ومتشكرين برده على وجودهم

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
amera

مُساهمةموضوع: رد: اهــــــــــدا من سمو الاميره لزوجها الغالى    الخميس 2 يونيو 2011 - 18:35

اولا سلام عليكم

ثانيا ليان انتى واخى الفاضل انا احترم رايكم جدا وبردو هكللم وليد يمسح الموضوع

ثالثا كل واحد له وجهة نظر ممكن يكون همامى افتكر ان بكدا اهداء ظريف لاخته وزوجها

بس بردو مش يدينا الحق اننا نتهم اى انسان بعدم الاخلاق والف شكر ليكم

فعلا اخوات واصحاب

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة][ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

[center][ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

[/center]

Admin
مدير عام المنتديات
مدير عام  المنتديات

مُساهمةموضوع: رد: اهــــــــــدا من سمو الاميره لزوجها الغالى    الخميس 2 يونيو 2011 - 19:19

السلام عليكم و رحمته الله و بركاته

عندي كلمتين لكل اللي اتكلمو في الموضوع دة

اولا : الفيديو مافيهوش حاجة تخدش الحياء العام ، واعتقد اننا كلنا بنشوف الكلام دة في كل مكان دلوقتي في مختلف وسائل الاعلام

ثانيا : اختي ليان - اخي غانم ، لو سمحتم انا مقدر كلامك عن اننا لازم يكون المنتدي راقي ، بس انا عايز اقولك حاجة

احنا منتدي مش ثقافي و علمي بس - احنا منتدي فيه كل حاجة ، بدليل الاقسام اللي موجودة و متنوعة

وياريت لما يكون حد لية تعليق علي موضوع لحد تاني ، ياريت يكون اسلوب الكلام مش بالحده دي

لاننا في الاول والاخر اخوات

ثالثا : اعتقد ان الكل متفهم ان الموضوع الغرض منه ليس الاساءه الي شخص صحبه او شخص المهدي اليه الموضوع

وانما اهداء من اخ الي اختة و زوجها.

و اعتقد ان الكل برضو فاهم اننا كلنا بنتعاون مع بعض في رفع منتدانا ، مش نتكلم مع بعض بالاسلوب دة

انا بستاذنكم ياريت يكون الكلام او التعليق باسلوب احسن من كدة

تقبلوا مروري

http://waled2000.ba7r.org
القلب الجرىء2011

مُساهمةموضوع: رد: اهــــــــــدا من سمو الاميره لزوجها الغالى    السبت 4 يونيو 2011 - 2:08

السلام عليكم اخوتى واخواتى
اسمحلى اخى وليد ان اتكلم من بعدك مع العلم انه لا يوجد ما يقال من بعد كلامك ربنا يكرمك يارب
اخوتى الاعزاء نحن فى منتدانا الذى نعتبره منزلنا الثانى ومن حقنا ان نعبر فى منزلنا عما فى خاطرنا من حب وحزن واهداء لاغلى الناس طالما اننا باحترامناوالحمد للله كلنا نعرف بعض وجميعا محترمين من فضل الله عليناان الله اكرم البشر باختلاف الاراء لكل منهم وجهه نظره اتمنى من كل واحد عندما يقول راى ان يكون بدون تشدد ولا فرض على راى الغير وان يحترم وجهه نظر الاخرين بل يكون باسلوب يليق بنا فى منتدانا الذى نقضى فيه معظم الوقت ونعيش سويا فيه فلو سمحتو بلاش كلام تانى بعد كلام الاخ وليد وشكرا يا هوارى على زوقك مع اختنا اميره
وكل عام يا اميره وحياتكم مليئه بالسعاده والخير والبركه
شكرا لكم اخوتى الاعزاء

اهــــــــــدا من سمو الاميره لزوجها الغالى
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1